Haber

Depremlerin ardından bin 275 kilometrelik demiryolu hattında hasar meydana geldi.

Türkiye yaşanan acı felaketin ardından yaralarını sarmaya çalışıyor.

Binlerce vatandaşın evsiz kaldığı Kahramanmaraş merkezli deprem sonrasında 43 binden fazla vatandaş hayatını kaybetti.

Öte yandan felaketin bilançosu da günden güne içler acısı.

Bin 275 kilometrelik demiryolu hasar gördü.

Kahramanmaraş’ta depremden etkilenen illerden geçen toplam 1.275 kilometrelik demiryolu hattında büyük hasar meydana geldi.

Ekiplerin çalışmasıyla 1.167 kilometrelik hat onarılarak yeniden ulaşıma açıldı.

Kalan kısım için çalışmalar devam ediyor.

Traves havada asılı kaldı

Depremin en çok etkilendiği ve büyük hasara yol açtığı Adıyaman’ın Gölbaşı ilçesinden geçen demiryolu sınırındaki raylar bükülürken, rayların bağlı olduğu traversler ise havada asılı kaldı.

Suçatı-Gölbaşı ortasında yer alan 71 kilometrelik alanda yılan gibi kıvrılan raylar söküldü ve çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor.

“60 bin ton demiryolu hattı sevk edildi”

Karabük Demir Çelik İşletmeleri (KARDEMİR), iki depremden sonra yıkılan demiryollarındaki rayların üretimine hız vererek bölgeye demiryolu sevkiyatlarına hız verdi.

Türkiye’nin ilk ve tek ray üreticisi KARDEMİR, yıkılan demiryollarını yeniden ulaşıma açmak için üretimine hız verdi ve TCDD ve alt yüklenicileri ile birlikte 60 bin ton ray sevkiyatı yaptı.

kadirlihaber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu